جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

جنگ بزرگ در لندن | لیگ برتر انگلیس در نقطه جوش

  • کد خبر: ۱۸۶۴۴۴
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
جنگ بزرگ در لندن | لیگ برتر انگلیس در نقطه جوش
لیگ جزیره به هفتمین گام خود رسید.

شهرآرانیوز، هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال انگلیس با برگزاری هشت مسابقه آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تاتنهام در لندن میزبان لیورپول خواهد بود. منچسترسیتی پس از حذف از جام اتحادیه به خانه ولورهمپتون خواهد رفت. آرسنال در مصاف با بورنموث آزمون بزرگی پیش رو دارد و منچستریونایتد بار دیگر مقابل کریستال‌پالاس صف‌آرایی می‌کند. تا پیش از آغاز هفته هفتم منچسترسیتی با کسب هر هجده امتیاز ممکن در صدر جدول قرار دارد و لیورپول با شانزده، برایتون با پانزده و تاتنهام و آرسنال با چهارده امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

برنامه تنهاخ برای دبل‌کردن پالاس

منچستریونایتد سه‌شنبه گذشته در جام اتحادیه موفق به کسب برتری ۳ بر ۰ مقابل کریستال‌پالاس شد و حالا در لیگ‌برتر به مصاف همین تیم خواهد رفت. شیاطین سرخ این فصل با وضعیت عجیبی در لیگ روبه‌رو هستند و تاکنون نتوانسته‌اند در قالب تیمی مدعی ظاهر شوند، اما بازی خوب آن‌ها در مصاف چند روز پیش برابر پالاس، طرف‌داران را امیدوار کرده است که تیمشان بتواند در اولدترافورد نتیجه بگیرد و نخستین‌بار در دو دیدار پیاپی این فصل لیگ جزیره به پیروزی برسد. البته بر خلاف دیدار گذشته دو تیم، روی هاجسون، سرمربی کهنه‌کار پالاس، می‌تواند از دو ستاره تیمش، یعنی مارک گوئهی و ابرچی ازه استفاده کند؛ موضوعی که آن‌ها را به گرفتن امتیاز از شاگردان تنهاخ امیدوار کرده است.

توپچی‌ها محکوم به برد در خانه بورنموث

آرسنال پس از توقف مقابل تاتنهام برای مصاف با شاگردان آندونی ایرائولا در بورنموث آماده می‌شود؛ تیمی که با وجود کسب تساوی‌های ارزشمند مقابل سه تیم لندنی وستهم، چلسی و برنتفورد، هنوز طعم پیروزی را در این فصل نچشیده است. حضور تایلر آدامز، کاپیتان تیم‌ملی ایالات متحده، در ترکیب اصلی می‌تواند نکته‌ای کلیدی در برنامه‌های سرمربی اسپانیایی بورنموث باشد. در طرف دیگر میدان هم میکل آرتتا که فصل گذشته فاصله زیادی با قهرمانی نداشت، در این فصل با دو تساوی در شش بازی، کمی از صدر فاصله گرفته است و اگر می‌خواهد مأموریت ناتمامش را تکمیل کند، باید در خانه بورنموث به پیروزی برسد.

یورش سیتی به خانه گرگ‌های جزیره

گرگ‌های فوتبال جزیره چند روز پیش پیروزی دوگله برابر تیم ضعیف ایپسویچ در جام اتحادیه را با شکست عوض کردند و حالا باید در خانه با قهرمان زخم‌خورده فصل گذشته لیگ، یعنی منچسترسیتی روبه‌رو شوند. شاگردان گواردیولا هم در جام اتحادیه برابر نیوکسل شکست خوردند و مانند ولورهمپتون حذف شدند.

سیتیزن‌ها که در لیگ تا اینجا هر شش مسابقه شان را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، حالا پس از اینکه از نخستین تورنمنت این فصل حذف شده‌اند، برای فراموش‌کردن آن نتیجه نیاز به یک پیروزی خوب دارند. مسابقه دو تیم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان گری اونیل از چهار مسابقه گذشته‌شان فقط یک تساوی مقابل لوتون به دست آورده‌اند و در سه مسابقه شکست خورده‌اند و در دیدار امشب هم بعید به نظر می‌رسد که برابر صدرنشین لیگ امید زیادی به گرفتن امتیاز داشته باشند.

جدال سون و صلاح در لندن

هیونگ مین سون با پنج گل زده، پشت سر ارلینگ هالند، دومین گل‌زن برتر لیگ انگلیس است و در آن‌سو هم محمد صلاح همراه با جیمز مدیسون با چهار پاس گل، دیگرگل‌ساز‌های برتر لیگ تا به اینجا هستند. تقابل تاتنهام و لیورپول، دو تیم جذاب و تهاجمی این فصل لیگ، درحالی رقم می‌خورد که هفته گذشته تاتنهام با درخشش سون و مدیسون از شکست مقابل آرسنال گریخت. کاپیتان تیم‌ملی کره‌جنوبی در نقش مهاجم نوک مقابل هواداران اسپرز می‌درخشد و جای خالی هری کین دست‌کم تا به اینجای فصل چندان حس نشده است.

پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام، معمولا از مهره‌های تهاجمی‌اش می‌خواهد به کناره‌ها رو بیاورند، اما درباره سون اوضاع فرق می‌کند. او به‌عنوان مهاجمی سریع و متحرک، دائم به داخل محوطه جریمه نفوذ می‌کند و مدافعان حریف را آزار می‌دهد. او ستاره کاربلدی مانند جیمز مدیسون را پشت سرش دارد و لیورپول برای مهار او برنامه‌ها خواهد داشت. در آن‌سوی میدان هم محمد صلاح در هر شش مسابقه نخست تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر دست‌کم روی یک گل تأثیر مستقیم گذاشته و کلوپ امیدوار است تا در دیدار دشوار در خانه تاتنهام، ستاره مصری بتواند دوباره او و تیمش را به برتری برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->